БКУМ #16. 22 березня 2017 року

Заняття 16
22 березня 2017 року

План заняття

Домашнє читання

Перевірка домашнього читання: О. Савчина «Ніколи не говори «ніколи»:
- Про що йдеться у творі?
- Чи вірите ви в любов, описану в новелі?
- Як ви гадаєте, як могли скластися стосунки між закоханими?
- Про який історичний час йдеться? Які історичні маркери розставлені у творі

Розмовна тема 1. Що таке щастя?

Обговорення текстів, присвячених темі щастя:
- Як пояснюється поняття щастя в кожному тексті?
- Яке пояснення є ближчим саме для вас?
- З якою думкою ви готові дискутувати?
- Якою є формула щастя для вас?

Будь ласка, об’єднайтеся у пари (групи) та обговоріть, що таке щастя для вас? За можливості поділіться власними історіями, коли відчували щастя.

Запропонуйте власну формулу щастя.

Розмовна тема 2. Професійні словники

Кожен отримує картку, малюнок на якій ілюструє одну з професій. Для прикладу:


Перукар


Стоматолог

Лікар

Учитель

Керівник

Будівельник


Бібліотекар

Вихователь

Поштар

Продавець

Космонавт


Тренер

Кондитер

Кухар

Архітектор

Психолог


Бджоляр

Пожежник

Міліціонер

Державний чиновник



Домашнє завдання:

1. Намагайтеся якомога частіше в різних життєвих обставинах використовувати українську мову.

2. Прочитайте уривок з роману Андрія Любки «Карбід». Будьте готовими до обговорення.

3. Підготуйте розповідь про робочий день представника професії, яка вам трапилася на картці. Спробуйте скласти його професійний словник. Попрацюйте над власним професійним словником. 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Українська як іноземна: ресурси для вивчення мови

Українська мова як іноземна: з чого почати?

#крапкикоми. Аналізуємо оновлену редакцію правопису. Розділ «Велика літера» (параграфи 45-62)