БКУМ #10. 21 грудня 2016 року

Заняття 10
21 грудня 2016 року

План заняття

Робота в групах

Вправа 1.
Об’єднайтеся в пари. Кожний з вас отримає картку, не показуйте її партнеру. На картці записано, який подарунок ви хочете зробити на новий рік своєму партнеру. Опишіть його, не називаючи, проте пояснюючи, який він, з чого складається, для чого може використовуватися або бути корисним тощо.

Приклади карток:


Велика іграшка у формі слоника

Квітка у вазоні

Новорічна сукня

Новий мобільний телефон

Набір святкового посуду

«Київський торт»

5 кг цукерок

Набір з 10-ти каструль

Книга улюбленого автора

Сімейне фото у рамці


Вправа 2.
Об’єднайтеся в групи по 3-4 особи. Кожна група отримує перелік «новорічних» слів.
Ваше завдання – скласти новорічну оповідь, використавши всі слова з переліку. Розкажіть вашу історію групі.

Приклад групи слів:

Мандаринки
Зайчик
Ялинка
Вихідні
Дощик
Сніжинка
Сніг
Гірлянда
Годинник
Дід Мороз
Ожеледиця
Зірка
Камін
Сюрприз
Привітання Президента
Намисто
Олів’є
Подарунки
Шампанське
Ведмідь


Перевірка семестрового завдання

На початку навчального семестру кожен отримав «секретне» слово, яке мав вживати у своєму щоденному спілкуванні та на заняттях якнайчастіше. Будь ласка, поділіться, яке слово було вам загадано, та наскільки часто ви використовували його у своєму мовленні.


Творче завдання

Будь ласка, на аркуші паперу напишіть три бажання-завдання на наступні кілька місяців, складіть аркуш та вкиньте в торбинку. Повернемося до них на останньому занятті другого семестру та перевіримо, скільки з них вдалося реалізувати.

Домашнє завдання

1. Намагайтеся якомога частіше в різних життєвих обставинах використовувати українську мову.

2. Складіть свій «професійний словничок»: перелік слів, термінів, понять тощо, якими ви найчастіше послуговуєтеся на роботі, та перекладіть його українською мовою.

3. Рекомендована література для домашнього читання – Василь Шкляр «Тінь сови».

4. Можете потренувати українську вимову за допомогою скоромовок. Ось кілька посилань на корисні ресурси (деякі скоромовки повторюються):


Попередні уроки




Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Українська як іноземна: ресурси для вивчення мови

Українська мова як іноземна: з чого почати?

#крапкикоми. Аналізуємо оновлену редакцію правопису. Розділ «Велика літера» (параграфи 45-62)