БКУМ #9. 7 грудня 2016 року

Заняття 9
грудня 2016 року

План заняття

Перевірка домашнього завдання

Домашнє читання.

Євгенія Кононенко «5 хвилин ніжності»:
- Яке враження справила на вас прочитана історія?
- Про які стосунки йдеться: чоловіка і жінки чи, можливо, як припустила одна з слухачок, батька і доньки, яким заборонено бачитися?
- Ваше ставлення до героїні новели? Чи засуджуєте її поведінку, чи вона є для вас зрозумілою?  

Григір Тютюнник «Зав’язь»:
- Якою є фабула твору? Про що йдеться у новелі?
- Який етап стосунків хлопця та дівчини показано у творі?
- Хто в цій парі справляє враження більш упевненого в собі та наполегливого?
- Що символізує «зав’язь» у новелі? Чому, на вашу думку, автор обрав саме таку назву?

Вправа. Утворіть дієприслівники від поданих дієслів:
Спитати – спитавши;
вийти – вийшовши;
добігти – добігши;
підняти – піднявши;
обговорити – обговоривши;
засміятися – засміявшись;
німіти – німіючи;
стояти – стоячи;
сміятися – сміючись;
опрацьовувати – опрацьовуючи;
бачити – бачачи;
казати – кажучи;
говорити – говорячи;
ходити – ходячи;
зліпити – зліпивши;
зшити – зшивши;
зігрівати – зігріваючи;
скотитися – скотившись;
веселити – веселячись;
писати – пишучи;
зупинитися – зупинившись.

Розмовна тема

Будь ласка, на аркуші паперу напишіть про себе три факти. Аркуш паперу покладіть у спільний конверт. Завдання: кожен витягує аркуш з написаними фактами. У спільному обговоренні, зачитуючи написане, намагається відгадати, про кого йдеться.


Домашнє завдання

1. Не забувайте використовувати загадане вам слово в різних життєвих ситуаціях.

2. Прочитати оповідання А. Дімарова «Смоляний бичок»

Попередні уроки




Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Українська як іноземна: ресурси для вивчення мови

Українська мова як іноземна: з чого почати?

#крапкикоми. Аналізуємо оновлену редакцію правопису. Розділ «Велика літера» (параграфи 45-62)